mittlivsomtransplanterad

Jag är hjärttransplanterad 1997 och var då nybliven mamma. Min dotter är nu vuxen och snart färdig lärare. Jag har haft en stroke och även cancer. Här berättar jag om mitt liv, som transplanterad, som mamma, som medmänniska, om min cancer samt biverkningarna efter och om allt annat mellan himmel och jord.

Packat ihop hjälpmedel...

Publicerad 2016-02-18 22:51:57 i

Idag har jag tagit det lugnt. Ringt några samtal och mailat lite. Tvättmaskinen har fått arbeta också...förstår inte hur mycket tvätt det blir på 3 vuxna! 😮
Har även nått ett mål idag. Jag stod upp och duschade idag. Hittills har jag haft en duschstol som jag suttit på men nu behöver jag den inte längre!! ☺👍👊👏☺ Det tog mig lite drygt 1 år att komma dit så ni kan ana den lycka jag kände idag 😊 
Nu har jag då alltså packat ihop duschstolen, rullatorn och två sittdynor i en hög som jag ska åka bort med till arbetsterapin imorgon. Tänkte jag skulle ta det samtidigt då jag ändå ska dit till sjukgymnasten.
Blir en spännande dag imorgon hos sjukgymnasten...får väl se vilka övningar vi hittar på 😊


Pia 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela