mittlivsomtransplanterad

Jag är hjärttransplanterad 1997 och var då nybliven mamma. Min dotter är nu vuxen och snart färdig lärare. Jag har haft en stroke och även cancer. Här berättar jag om mitt liv, som transplanterad, som mamma, som medmänniska, om min cancer samt biverkningarna efter och om allt annat mellan himmel och jord.

Läkarbesök på onkologen

Publicerad 2016-03-02 23:00:12 i

Har idag varit på läkarbesök hos min onkolog. Jag var så spänd och nervös inför besöket och undersökningen. Fick Stesolid när jag kom till mottagningen så jag blev lite mer avslappnad. Allt såg dock bra ut...tack och lov!
Ligger nu på hotellrummet helt slut i både kropp och knopp. Ska strax lägga mig och sova 😴 
Imorgon är det dags för min 19-års kontroll som varar i två dagar. Ett späckat schema från kl 8 till ca kl 15 imorgon och ett lite mindre späckat schema på fredag. 
Ska göra arbetsekg imorgon för första gången på ca 2 år. Lär ju flåsa en del då min kondition inte är den bästa just nu. Så jag lär ju inte uppnå några toppresultat imorgon 😉😂

Nu går mina ögon ihop...John Blund har nog varit här och slängt in en hel sandlåda i mina ögon 😉😴 
Natti på er! 😙


Pia 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela